Je vcelku nezpochybnitelným faktem, že módní záležitosti nejsou módní z jiných důvodů, než z těch ekonomických.  Co je podstatou módnosti? Je to vzbuzení dojmu, že člověk v tu danou dobu musí mít právě to  momentálně stylové, to IN, jinak společensky propadne. Nejde tedy o to, být například v oblečení na zimu chráněn před chladem, sněhem a případně deštěm a větrem, ale jde o to, vypadat stejně, jako spousta jiných lidí, kteří chtějí být, stejně jako vy IN. Má to racionální vysvětlení? Nemá. Máte chuť na jablko? Koupíte a sníte tu odrůdu, která vám chutná. Jste-li snobové, ovlivnění diktátem reklam a módních trendů, koupíte jablko dané odrůdy, ale dovezené z Argentiny.

Co doma?

Potřebujete stůl, který je IN? Nebo potřebujete stůl, u kterého se bude pohodlně sedět? Běžný člověk, podléhající módním trendům zvolí m´dní model z dřevotřísky, protože raději dá každých deset let deset tisíc za “módu“, než jednou za život dvacet tisíc za poctivý stůl ze dřeva, který vydrží jemu, i jeho vnukům. Nábytkem z masivu nelze podléhat módě. Dělá se totiž v ověřených rustikálních stylech, přetrvávajících a oblíbených staletí. Stále krásné a praktické!

Móda, nebo kvalita?
Ohodnoťte příspěvek